Vyber laminatoru

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 10:07:42 CEST 2011

Z "kutilskeho" hladiska ma to laka. Ale pozeram, ze zaoberat sa tymto
ma vyznam len ked si clovek kupi cisty cuprextit velmi lacno, alebo
ked potrebujeme nestandardne tvary PCB (a kupim resist v rolke) lebo
inac pri cene cca 1USD / A5 photoresist na ebay-i sa to takmer
neoplati.

Martin