Vyber laminatoru

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Srpen 24 17:54:30 CEST 2011

> Ja používam takmer výlučne tie ich PCB k úplnej spokojnosti. Skúšam
> teraz aj fóliu so suchým fotorezistom ale jej laminovanie je dosť
> náročné a darí sa mi iba na menšie dosky. Na 11x11 cm som neuspel a
> teraz  rozmýšľam, ako na to . P.B.

- odstranim kryciu foliu asi na 0.5 cm (prehnem ju a zalomim)
- tento odokryty kusok nalepim na kraj DPS
- pomaly taham za odchlipenu kryciu foliu (taham ju po povrchu DPS) - do
15cm stacia 3 prsty - a druhou rukou foliu priecnymi tahmi handrickou
uhladzam
- na zaver strcim do prelozeneho kancelarskeho papiera a fixujem v
laminatore

Prvych par pokusov dopadlo biedne, ale potom sa to poddalo.
Najdolezitejsie je: dosku treba mat pevne zafixovanu, aby sa ani nepohla.

Postup aj s obrazkami: http://5z8.info/nazi_v7x5ay_cockdock.gif

-m-