Vyber laminatoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 24 16:22:05 CEST 2011

Ten predehrev tistaku vypada tak, ze uz nahratou zehlicku
napred polozim na 2-3 sekundy na ten tistak jeste bez folie,
jen pres kancelarsky papir. No a pak na ten teply tistak
polozim vytisteny motiv, ty lepici papiry se tim teplem pekne
srovnaji a lehce prilepi k tomu teplemu povrchu. Ale jen lehce,
daji se snadno vratne odtrhnout, kdybych to nahodou polozil blbe.

Myslim, ze klicova je teplota. Chce to vychytat tu spravnou, u me
jsou to "2 puntiky a 5 zoubku navic", dela to cca 150 stupnu.
Pockam na nahrati, kdyz zhasne kontrolka nahrivani tak zehlicku
vypnu a vlastni zazehleni delam jen tepelnou setrvacnosti toho zeleza
(pro male desky, nevim, jestli by setrvacnost stacila na nejakou
obrovskou plotnu).
Prezehlit cca 2-3 minuty pres 2-4 vrstvy kancelarskeho papiru.
Pak nechat chvilku vychladnout (tak 0.5-1 minutu) a dat odmocit
do vody (je to tak do 1/2 minuty dole). Na rozdil od doporuceni
jsem to daval jen do vlazne vody, ne do horke. To lepidlo jde velmi
dobre dolu i v te vlazne a zdalo se mi, ze je pak kvalita lepsi nez
z horke vody (ale mozna se mi to jenom zdalo).

Cela akce i se zaverenym uklidem je do 10 minut.

PL

From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>

Ach tak. To vyzerá zaujímavo, aj keď sa mi tam to šachovanie so
žehličkou a predhrevom DPS dvakrát nepáči. Ale ak by to niekto
objednával tak by som sa pridal. P.B.