Vyber laminatoru

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Středa Srpen 24 13:59:30 CEST 2011

Tá modrá fólia zo SOS-u je celkom fajn, ale cenovo tam u nich nevyjde
podstatne drahsie ani PCB uz s nalaminovaným fotorezistom, preto
pouzivam radsej tieto :-). Samozrejme treba UV svetlo, ale to sa da
zohnat/urobit a 0,2mm po domacky nie je problem. No a samozrejme
vacsinou je lacnejsie kupit vacsi format a narezat si podla potreby.

Martin