Vyber laminatoru

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Srpen 24 12:23:31 CEST 2011

Mně to přes lepicí papír (ten doporučovaný typ) taky nedávalo uspokojivé
výsledky. Motiv přenesený na měď byl potrhaný, navíc (už z tiskárny) v
ploše s malými otvory - myslím takové, kvůli kterým se dělá "nafetování"
obrazce při fotocestě.

Takže pro méně náročné věci používám modrou fólii (tam, jak je známo,
přes toner zůstává právě ještě ta modrá vrstva), na náročnější pak
fotocestu s "nafetováním" a Positivem 20.

Je jasné, že kvalita přenesené vrstvy závisí na tiskárně a použitém
toneru. Mám a používám HP LJ6L s "alternativními" tonery a nehodlám to
měnit; zkoušel jsem ovšem i jiné HP (novější) a zdálo se mi, že např.
pro fotocestu mají plochy lepší krytí, takže by snad ani "nafetování"
nebylo nutné.

Je to prostě trochu alchymie, ale když člověk přijde na použitelné a
cenově rozumné řešení, funguje to.

---
Jirka