Vyber laminatoru

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Středa Srpen 24 10:31:46 CEST 2011

>Som zvedavy, ci aj slovenske papiernictva teraz maju tieto zo Stepy.

Oni ich nemajú ani všetky české. Mám dva druhy : Krpa (Krkonošské
papírny) , kúpené v Tescu pri Brne a Lepas (Ružomberok), kúpené v BA a
obidva stáli za prd. Je zaujímavé, že prvý pokus a tými Lepas vyšiel
perfektne, až srdce poskočilo. Zažehlenie bežnou žehličkou. Všetky
ďalšie skončili  rozpačito. Asi jeden pokus z piatich bol ako tak
úspešný. I rôzne iné lesklé papiere z katalógov, kriedový papier,
nevyvolaný fotopapier... Ten postup nie je opakovateľný. Človek nikdy
nevie, či mu celý motív zostane na doske. Asi treba vystihnúť určitý
moment pri nažehľovaní. Oprava čiar fixkou na DPS  (Edding) nestojí za
veľa. Kúpil som kvôli tomu v Metre i laminátor a výsledky podobné. Pre
mňa je záhadou, ako je možné, že niektorým ľuďom to funguje. P.B.