Vyber laminatoru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 24 01:48:45 CEST 2011

> Prave teraz potrebujem urobit plosak na 6 suciastok + 2 svorkovnice. Je to
> tak jednoduche, ze na taketo ucely to zvadza robit experimenty  :-)

No, za mojich mladych cias som plosak kreslil akousi liehovou farbou a odruky... Ked vravis ze je to jednoduche, a ak sa to nebude nikomu ukazovat... ;-)

> Hlavne, ze univerzal sa minul.

Pred par rokmi som kupil od Honzu Galuszky zo desat "platov" univerzalu http://soucastka.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=1446&Level=39 . Posielat sa to neoplati, ale doniesol mi to na vystavu sem na Slovensko. Je to sice metricka roztec ale da sa tam s trochou vole vrazit aj DIL40. Tie platy su fakt dost velke a myslel som si, ze mi to bohate vystaci na zvysok zivota, ale som uz niekde v polovici balika a beru z neho aj kolegovia... No a Miro Sinko mi k tomu zohnal teflonovy drot...

Kde by bolo moje bastlenie bez konfery?! :-)

wek