Vyber laminatoru

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Srpen 23 23:06:28 CEST 2011

Prečo chceš kúzliť s papiermi, keď v SOS-e je dostať DPS už so
svetlocitlivou pozitívnou vrstvou, s ktorou sa pracuje úplne v pohode ?
Odkedy som s nimi začal robiť, tak som všetky experimenty vyhodil a
nikdy som nemal také kvalitné DPS, ako teraz. Majú tzv. cuprextitové a i
lacnejšie cuprexkartové. Okrem toho sa zdá, že nie sú príliš chúlostivé
na dobu skladovania. Mám niektoré už vyše roka a niektoré mesiac, bez
toho, že by mali rozdielne  vlastnosti. Nie je to síce príliš lacné ale
spoľahlivé a kvalitné.  P.B.

                            Milan  Mlynarčík