OT: Termostatická baterie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Srpen 23 20:29:09 CEST 2011

On Tue, 23 Aug 2011, Halen wrote:

> Dělají se termostatické baterie buď se vstupem teplé vody vlevo nebo vpravo.
> Stačí si vybrat správnou rozteč a správný vstup teplé vody. Doporučuji spíše
> kvalitnější termostatické baterie, například máme Grohe a termostatické
> baterie fungují perfektně.

Mimochodem kdyz je tu tohle tema - mne se nelibi ten soucasny design termo
baterii. Mam jednu u vany, funkcne je to super vec na sprchovani, ale to
ovladani je priserne. Ta mala hladka kroutitka po stranach jedno na
teplotu druhe na prutok. Co jsem videl kdo to ma tak si na to navleka
ruzne bazmeky ala stahovaci pasky aby se s tim dalo tocit namydlenou
rukou. Fakt hruza.

Nevidel jste nekdo nejaky lepsi design ? Moje predstava by byla krizenec
s klasickou pakovkou. Idealne dve spojena kroutitka po stranach na teplotu
(pro pravaka i levaka) a nahore paku na prutok.

Libila by se mi i na umyvadle a drezu, ale tam je treba tu vodu rychle
otvirat a zavirat a to je u tech termobaterii docela opruz.