Vyber laminatoru

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Srpen 23 18:02:25 CEST 2011

Mohli by ste uviest odkaz na ten papier ?
Kedysi tu spominali nejaky s medvedom, ktory ale v mojom okoli nemali. V
papiernictve bol podobny iny, ktory ale nefungoval.
Kym budem nieco objednavat z SOS a kupim original foliu, by som vyskusal ...

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Petr Labaj

Nedavno tu sla debata o metode toner-transfer pro vyrobu tistaku.
Vzdycky jsem to povazoval za neco na spodni hranici pouzitelnosti.
Ale kdyz pan Zahradnik napsal, ze ma technologie na vsechno mozne
a stejne toner-transfer pouziva, tak jsem si rekl, ze na tom musi neco byt.
A byl jsem velmi mile prekvapeny. Na lepicich papirech to ma velmi
dobre a vyrovnane vysledky. Daji se tak slusne delat spoje 0.3 mm,
pruchod pod 0805 a dokonce i pruchod mezi nohama pouzdra
SO s rozteci 1.27 mm.
Takze diky za jeho inspirativni prispevek.