Jaky SW na poskladani prirezu DPS

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Úterý Srpen 23 14:51:30 CEST 2011

Urcite su aj lepsie apresnejsie a rychlejsie metody, ale raz som to
urobil s menicom na LEDku v Eagli jednoduchou metodou copy/paste.
Takze urobit si kopiu orig. suboru *.brd, zapnut vsetky vrstvy,
oznacit ich, kliknut na "cut" (v Eagli to urobi copy do schranky),
potom "paste" alebo tak nejak a pomocou move tool dokorigovat. A tento
postup opakovat...

Martin