Re: OT: Termostatická baterie

AZe aze na seznam.cz
Úterý Srpen 23 13:54:00 CEST 2011

Hm, ta naše je nějaký Ital, návod jsem neměl, teplá je vlevo. Žádné
označení, kde je teplá, na ní nebylo. Asi je to správně, protože reguluje.
Dík, mrknu se na návody. Potřebuji jednu, kde je teplá vpravo.
AZ

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 23, 2011 1:39 PM
Subject: Re: OT: Termostatická baterie

Standardní je přívod teplé vody vpravo, tak to máme například u
baterií Grohe co máme doma. Některé typy baterií se dají před montáží
přestavit na teplou vodu vlevo (většinou se musí rozebrat termostat a
obrátit šoupě). O variantě, že by si to baterie zařídila sama nevím,
ale to neznamená, že to taky nemůže existovat :-)

Aleš Procháska