Re: OT: Termostatická baterie

Úterý Srpen 23 13:40:35 CEST 2011

2011/8/23 AZe <aze na seznam.cz>:
> Zdravím. Nejde o elektriku, ale o vodu.
> Chtěl bych se zeptat, zda u těchto vodovodních baterií záleží na tom, kde je
> připojená teplá a kde studená voda.
> Jednu máme- vlevo je teplá. Mohl bych to vyzkoušet, ale nechce se mi to
> demontovat.
> Ví to někdo?

Selský rozum mi říká, že tam bude nějaký bimetalový princip a tomu asi
nebude jedno, z které strany přichází teplá. Zadejte si do googlu
"termostatická baterie návod k montáži" a najdete např.:

 "Připojte matice na výstupy vody, přičemž dávejte pozor, aby matice
označená červeně byla připojena na teplou vodu (obr. 15)."

http://www.ceske-koupelny.cz/files/file_orig/ceske_koupelny_cz_22387.pdf

Nebo symboly sluníčka a sněhové vločky:

http://www.koupelny-online.cz/files/navod.pdf

Pavel Kadečka