Re: OT: Termostatická baterie

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Srpen 23 13:39:40 CEST 2011

Standardní je přívod teplé vody vpravo, tak to máme například u
baterií Grohe co máme doma. Některé typy baterií se dají před montáží
přestavit na teplou vodu vlevo (většinou se musí rozebrat termostat a
obrátit šoupě). O variantě, že by si to baterie zařídila sama nevím,
ale to neznamená, že to taky nemůže existovat :-)

Aleš Procháska