OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 23 09:48:24 CEST 2011

Dekuji, lepe bych to nenapsal. Snad jen s tim rozdilem, ze kdyz se
chovam slusne (pozor - ne mekce, to je zatraceny rozdil), citim se
silny...to je muj osobni pocit.

Kazdy musi zacit sam u sebe (a mel by tak jednat jaksi "od prirody",
neboli v normalnim pudu sebezachovy a zaroven nekurveni okoli).

---
Jirka