Magnet Motor

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 23 08:36:05 CEST 2011

No tak hovori stredoskolska fyzika - v kruhoch podobnych konstrukterov
povazovana za sposob vymyvania mozgov od ropnej lobby, ktora ani
nahodou nedovoli to, aby sa podobne genialne vynalezy dostali medzi
pospolity lud a sejkovia by tymto prisli o nebyvale zisky.
Viac podobnych zvlastov mi takto narychlo neprislo na rozum, ale da sa
o nich docitat mnoho na strankach nejakeho spolku okolo volnej
energie.

J.S.