Naftova elektrocentrala Asist

Vláďa Anděl vaelektronik na vaelektronik.cz
Pondělí Srpen 22 23:46:34 CEST 2011


Voda motor nezničí hned, ale vodní pára při spalovací teplotě je prý 
dost korozivní. Ale zase voda v benzínu zvyšuje výkon, prý se přisávala 
do některých leteckých motorů.
Anděl

Dne 22.8.2011 22:42, mcmlxxx na hantec.cz napsal(a):
> Nevím jak se vyrábí benzín , ale zaujalo mě :
> "Voda v benzínu je problém, který ničí tyto motory."
>
> Můžete podrobněji popsat mechanismus zničení (zadření) motoru 
> křovinořezu zvodnatěním benzinu?
> b.
>
> On Mon, 22 Aug 2011 22:15:38 +0200, pyjan <pyjan na tiscali.cz> wrote:
>
>> Problém je v tom, že u nás se stále vyrábí benzín krakováním (dříve z 
>> uhlí, nyní z těžkých ropných frakcí - mazut) - technologii zavedenou 
>> za WW2, který časem vodnatí.  Voda v benzínu je problém, který ničí 
>> tyto motory. Pouze nejkvalitnější benzíny jsou vyrobené z ropy - 
>> odpad při destilaci.  Nejdůležitější frakcí jsou motorová nafta a 
>> letecký petrolej.
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list