ADMIN Problem na freemailu ZOZNAM.SK

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Pondělí Srpen 22 21:50:41 CEST 2011

Moze byt aktualne neaka porucha, alebo zase raz iniciativne
zaviedli neaky obskurny spam filter. Mozem len poukazat na
podobny problem, ktory som riesil asi pred dvoma rokmi s T-com
(vlastnia aj zoznam.sk). Problem spocival v tom, ze list.hw.cz
nema mx zaznam, a neaku mudru hlavu napadlo to filtrovat podla
pravidla - co nema mx zaznam ide do kosa (aj ked je to proti RFC
2821 bod 5.).
Ja som mal platenu sluzbu, takze som to nakoniec s nimi vyhadal,
ale zoznam je free, takze tam pomoze asi iba pridat mx zaznam
pre list.hw.cz.

Slavo T.