Naftova elektrocentrala Asist

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Srpen 22 21:39:39 CEST 2011

To už jsme ale někde jinde. Přece vím kde sem tankoval a co jsem do stroje
použil za palivo. Pokud zadřu motor a servis potvrdí že to bylo palivem,
tak s tím jdu tam kde sem palivo koupil. Pokud se nedohodnu, tak s tím jdu
na polici.
b.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/