OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 22 17:45:41 CEST 2011

 22.8.2011, 17:41:15

Otazkou je, co jsou zac ty dnesni oleje. Dnes je snaha vsechno
"ekologizovat" a hoby zahradni techniku obzvlaste. Takze ty oleje
koupene nekde v odeleni zahradni techniky v globalizatoru, mohou byt
klidne repkove, u kterych zmena vlastnosti z mazacich na lepici muze
nastat pomerne snadno a brzy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz