4x A/D -10..10V v krabici

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Srpen 22 12:12:39 CEST 2011

Co se týče multiplexování, ty klasické SigmaDelta se multiplexují blbě,
potřebují běžet pořád na jednom signálu. U přístroje za 7.500 lze celkem v
pohodě použít na každý kanál samostatný A/D převodník.

A jinak, proč byste nepsal do konféry? Od toho tu je.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

pavel.poucha na papouch.com