Naftova elektrocentrala Asist

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 22 10:42:17 CEST 2011

Ale jo musite, pokud nemate karburator s prepadem (tedy ze cerpadlo v
nem toci benzin) tak nemate sanci. Pokud tam je ten "olej" tak tam jinej
benzin nepritece a na to co tam je to nepojede. Ten vyschlej zbytek
nejde ani zapalit sirkou.

Tohle trva mnohem dele - motorku jsem prodal v roce 2001 a uz v te dobe
to byla bezna praxe - tipuju ze zmena nastala nekdy pred rokem 2000

Radek Vicek