Sourcery CodeBench s STM32

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Srpen 21 20:48:12 CEST 2011

Dobry den,
nepouzivate tu prosim nekdo Sourcery CodeBench a STM32? Moje dosavadni
programovani jednocipu zatim koncilo u ATMega32 a ted se snazim o
rozbehnuti STM32 a jde mi z toho hlava kolem. Nemel by tu prosim nekdo
nejaky priklad na blikani ledkou a k nemu makefile nebo jeste lepe
projekt do codeblocks plus vsechny dalsi soubory (linker script,
stratup atd..). Zkousim to s Discovery VL kitem. Zatim jsem ve stavu,
ze priklad ze serialu na MCU v atollicu zkompiluju, nahraju a LEDka
blika. Se Sourcery CodeBench to nejak zkompiluju, ovsem vysledek je,
ze to nechodi. Radeji nez obtizne otravovani, co delam spatne, bych
pozadal o nejaky ten balicek s examplem.

Diky
Lukas Burda