Re: OT: Impregnace starých dřevěných okenic

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 21 12:56:49 CEST 2011

 21.8.2011, 12:54:03

Ciste teoreticky si dokazu predstavit nejakou vakuovou impregnaci
ridkym epoxidem, restauratori pamatek jiste nejake postupy znaji, ale
bude to asi mnohem drazsi nez nove okenice.
Takze bud si najdete dobreho truhlare, nebo zacnete schanet prislusne
naradi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz