OT: Impregnace starých dřevěných okenic

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Srpen 21 12:07:47 CEST 2011

Nic univerzalniho neexistuje - z vaseho popisu neni zrejme jak jsou
udelane - zda jsou vyplne na polodrazku, drazku nebo pero, stejna jak
jsou spojovane ramy v rozich - niple, cepovani atd.

Jedine spravne reseni je to rozebrat a znova sklizit - pripadne tam kde
se to seschlo treba dve planky zmensit a pridat treti presne na rozmer.

Ale to jste asi slyset nechtel. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek