Existuje menic techto parametru?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Sobota Srpen 20 11:05:14 CEST 2011

Vsak neni rec o soucastce, jiste tu dvojtou civku lze pouzit i jako transformator a spravne ji pak rikat transformator.
Rec je o tom, ze dve civky v SEPIC nejsou transformator a to i kdyz jsou na spolecnem jadru.
Jinak receno pokud veznu oddelovaci transformator 1:1 a zapojim ho v SEPIC menici nebude to transformator, ale dvojta civka protoze nedochazi k prenostu energie vzjemnou indukci civek. o cemz svedci ,moznost pouziti dvou civek zcela izolovane.
Zde je popis SEPIC, pokud nahodou nekdo nevi o cem je rec.
http://www.switchingpowermagazine.com/downloads/Sepic%20Analysis.pdf

Ferman