Existuje menic techto parametru?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Srpen 20 09:56:08 CEST 2011

On Sat, 20 Aug 2011, ferman na centrum.cz wrote:

> Ja myslim, ze ne!

> Definice transformatoru je :
> netocivy stroj, ktery umoznuje prenaset elektrickou energii z jednoho
> obvodu do jineho pomocí vzajemne elektromagneticke indukce.

Presne tak  :-)

> Pokud je Q v SEPIC sepnuty tece jednou civkou proud ze zdroje a druhou
> proud z C mezi civkami, po rozepnuti Q se energie z obou civek preleva
> pres diodu do C na vystupu SEPIC zdroje. Jelikoz se vzajemnou

Teda jestli jsem dobre pochopil to zapojeni co tu bylo, tak pres C se moc
energie neprenasi. Pri sepnuti se nabiji jadro pres L1 a pri rozepnuti
se vybiji pres L2 . C tam funguje pouze jako dumper pro energii
z rozptylove indukcnosti, ktera se v tomhle pripade nelikviduje na teplo
jako u flybacku, ale prenasi na vystup.