normalni karta & internet karta & paypal, kombinace ?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Sobota Srpen 20 08:40:54 CEST 2011

Je to jednoduche PayPal ma v CR ucet, pokud se nic nezmenilo je to 81880926 / 2700 u Unikredit a lze na nej vkladat peníze stejne jako na jakykoliv jiny ucet v CR.
Klidne postovni poukazkou A  nebo v hotovosti na pobocce Unikredit.
Do zpravy pro prijemce je treba uvest  - "Your Transfer ID", ktere je na vasem PayPalu - "My Account" / "Top Up Account".
Jak jednoduche.
Podobne ucty ma PayPal ve vetsine zemi sveta a tímto zpusbem lze realizovat i takova zverstva jako, napriklad beduin v Egypte vam chce do cech posalat 100 EGP  , zajde do Al Ahly Bank
kde na ucet PayPal slozi penize s vasim Your Transfer ID a penize se pripisou na vas PayPal.

Ferman