Aku z Lidlu

Pátek Srpen 19 19:13:24 CEST 2011

Prilepim to sem, koupil jsem si holici strojek Braun Series 1 / 150, za
900Kc i s el. zubnim kartackem - neholi spatne, ale nedalo mi to, abych
se nepodival co je vevnitr za zazrak, ze je v navodu doporuceno poprve
nabijet 16h, pak cca 8h a vydrz asi 20 minut holeni.... Necekal jsem nic
prevratneho ale jeden NiMh AA i kdyz Sony s bambulkama na konci a 4 SMD
odpory + asi tranzistor, to me prijde az moc ocesane... (je tam misto
jeste ne jeden AA, asi v nejake luxusnejsi verzi co holi 2x rychlejc ;-)
) No spotrebak, uvidime, aspon nebude problem clanek vymenit... Proste
uz mi dosluhuje sovetsky Charkiv, co je mu skoro 30 let, je fakt, ze to
s holenim neprehanim...