Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 19 17:36:08 CEST 2011

 19.8.2011, 17:32:03

Uz v dobach kinofilmu se, napr. pri vyznamnych sportovnich utkanich
fotilo stylem 1 kinofilm za jednu minutu. Jen nusel fotograf pracovat
pro nejakou dostatecne vyznamnou redakci ci agenturu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz