Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 19 13:13:39 CEST 2011

 19.8.2011, 13:05:02

Asi dost zalezi na fotaku. Ja ted mam Canon A650, kterej je na 4
tuzkovky. A jeste nikdy se mi nepovedlo, je vybit az do konce. Jednou
jsem to schvalne skousel. Po asi 600 snimcich s bleskem neskoncily ty
baterky ale moje odhodlani, i kdyz je pravda ze baterky uz taky mely
na male.
Pred Canonem jsem mel kyoceru SL300, ta ma malickej LiIon a vydrz
opravdu zalostnou. Tak jsem si k ni dobastlil externi napajec na 5*AA
 + stabilizator. Pouzil jsem nejakel 1A 5V LDO ze supliku, ale musel jsem
 dat 2 pararelne, jeden to neutahl.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz