Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Pátek Srpen 19 09:16:49 CEST 2011

2011/8/19 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Plnou klavesnici nechci. Jen si mysli ze ty male tlacitka budou horsi nez SW
> klavesnice na displeji.
> Symbian strasne dlouho nabiha a neexistuje duvod proc ho mit v mobilu. Snad

To je potřeba telefon pořád restartovat, aby mě trápilo nabíhání?

> jedine PDFka a nektere tabulky. Ale ty si muzu prevest na obrazky a ulozit
> do obycejneho telefonu. Vse ostatni mam v obyc. telefonu taky - maily, net.

PDF a tabulky jde převést na obrázky jen teoreticky, v praxi to
nebudete dělat a prostě je oželíte. (A co teprv možnost tu excelovou
tabulku upravit.)

Pavel Kadečka