Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Pátek Srpen 19 07:25:28 CEST 2011

Neco takoveho prece uz existuje - mobily pro seniory. Treba tady:
http://aaamobil.cz/aligator-mobilni-telefony
Jinak ja mam mobil s fotakem, ten dost casto vyuzivam, vyhoda je,
ze ho mam pri ruce a kvalita fotek mi staci. Hodilo by se mi, kdyby
umel kvalitnejsi videosekvence ale abych za to vyhazoval deset tisic
a vic, tak moc to zase nepotrebuji.
Pokud mne prepadne potulny prodavac mobilu a zacne vychvalovat
nejaky pristroj, ze kvalitne foti, hifi prehrava a kdovi co jeste, tak se jej
zeptam, jestli se s tim taky muze telefonovat:-)