Re: Re[2]: GSM lokátor?

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Srpen 18 21:23:30 CEST 2011

Tak ja nevim , ale u meho samsung galaxy s je to jednoznacne napsano,
zatrhavatko ma popis: pouzit bezdratove site,poloha je urcovana siti
wifi nebo mobilnimi sitemi . , kdyz to zatrhnu objevi se mi dalsi
potvrzeni, ze souhlasim se sberem dat o poloze , dalsi popis je ze
souhlasim aby spolecnost google anonymne shromazdovala data , a data
budou shromazdovana i v dobe kdy nebudou spusteny zadne aplikace. Tak
asi puvodni prispevek ukazoval na toto , kazdopadne to neni nejak
skryte ale telefon se na to transparentne zepta , asi zalezi na kazde
verzi toho ktereho androida .

Jde to jednoduse zapnout/vypnout , vyhledani polohy je potom v radech
sekund , a moje milenky asi nikoho nezajimaj takze jestli nekdo vi o
me poloze je mi jedno :D

snehulak