Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 18 17:48:46 CEST 2011

 18.8.2011, 17:41:49

Zalezi na tom, co kdo povazuje za "rozumny kompromis". Pro mne je to
tech cca 10Mpx pri trochu vetsim snimaci a takovych fotaku je na trhu
nekolik.
Ano, nejsou nejlevnejsi. Ale to jsou ty zakony trhu. Stado koupi
cokoliv, hlavne kdyz to bude nebude moc stat a bude to mit hodne prouzku
(ani levne to vzdycky byt nemusi, napr. takovej jabkofoun).
Ale pokud nekdo neni prislusnik stada a vi co chce, tak je vetsinou ochotnej
za to pustit vetsi obolus. A obchodnik by musel bejt hodne hloupej,
kdyby to daval za min.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz