[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 16:10:29 CEST 2011

Dne 18.8.2011 16:02, Milan B. napsal(a):

> Je docela zvlastne, ze ste to pochopili tak, ako by som to snad
> obhajoval. Asi jazykova bariera alebo co.
>
> Podla viacerych slovnikov slovenskeho jazyka je vychova sustavne
> cielavedome posobenie na cloveka, zabezpecujuce jeho rozvoj vstepovanim
> takych vlastnosti, ktore vychovavatel povazuje za dobre (zostrucnene a
> zhrnute). Takze vychova nie je len dobra, ale moze byt aj zla - a zavisi
> to od uhla pohladu. Tak ako vychova hitlerjugend k rasovej nenavisti
> bola vychovou (z nasho pohladu zlou, z pohladu tretej rise dobrou),
> [...]

Ano, víceméně s Vámi souhlasím s jednou výjimkou. Obávám se, že výchova
dětí je jedinou možnou obranou proti marketingovým manipulacím, a v
okamžiku, kdy tyto manipulace označíte slovem výchova, přiznáte jim
legitimitu, kterou by neměly mít. Ale to je marginální terminologický
problém.

JF