[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 15:50:07 CEST 2011

Dne 18.8.2011 15:13, Pavel Kadečka napsal(a):
> Takže jste další zákazník, kterému není možné vyhovět. Možná by se
> našla firma, která by vám udělala telefon na zakázku, a vaši kupu
> sraček by do něj nedala (nebo by je softwarově vypla), abyste byl
> spokojený. Pak by vám předložili účet, protočily by se vám panenky a
> šel byste si koupit telefon, který koupíte běžně v krámě za zlomek té
> nabídnuté ceny.
>
> Líbí se mi, jak je každej odborník na výrobu a prodejo kdečeho a má
> naprosto jasno v tom, co by ta věc měla, resp. vlastně NESMĚLA mít.
> Kdyby se ovšem měl v tom oboru živit, zjistil by, jaká je tvrdá
> [...]

Já o voze, Vy o koze.

Explicitně jsem napsal, že nejsem většinový zákazník, že u telefonu
nepotřebuji Vámi vyjmenované "vymoženosti", protože mě jejich kvalita
neuspokojuje, že by se mi líbilo, kdyby se daly koupit přístroje bez
nich, a že chápu, že z pohledu ekonomiky výroby pro BFU je to
nesplnitelné přání. Čemu z toho nerozumíte ?

Z pochopitelných důvodů nemám zájem vyhazovat prachy za mobilní telefon
vyrobený na zakázku - to, že nejsem součást stáda (pardon, průměrný
uživatel) ještě neznamená, že jsem debil.
To, že mobilní telefony ani nevyrábím, ani neprodávám, ještě neznamená,
že nedokážu posoudit, co sám potřebuji a co ne. Jiná otázka samozřejmě
je, jestli jsou mé potřeby pro někoho natolik ekonomicky zajímavé, aby
se je rozhodl uspokojit, ale tom řeč nebyla, že. Jen jsem ještě
nezhloupl natolik, abych tleskal kravinám jen ve jménu "technologického
pokroku".

JF