Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Čtvrtek Srpen 18 15:13:39 CEST 2011

2011/8/18 Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz>:

> Samozřejmě, o tom celá debata je, no ni ? Telefon můžu mít, ale s kupou
> sraček, o které nemám zájem a které musím zaplatit. Pokud o ně zájem nemám a
> nechci je, mám peška :-D

Takže jste další zákazník, kterému není možné vyhovět. Možná by se
našla firma, která by vám udělala telefon na zakázku, a vaši kupu
sraček by do něj nedala (nebo by je softwarově vypla), abyste byl
spokojený. Pak by vám předložili účet, protočily by se vám panenky a
šel byste si koupit telefon, který koupíte běžně v krámě za zlomek té
nabídnuté ceny.

Líbí se mi, jak je každej odborník na výrobu a prodejo kdečeho a má
naprosto jasno v tom, co by ta věc měla, resp. vlastně NESMĚLA mít.
Kdyby se ovšem měl v tom oboru živit, zjistil by, jaká je tvrdá
realita.

Pavel Kadečka