RE: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 18 14:04:50 CEST 2011

To je ovšem věc osobní preference. Já jsem naopak rád, že se sebou na
cestách nepotřebuju notebook nebo tablet, abych se podíval na jízdní řád,
zkontroloval mail, zjistil něco na Wikipedii, vydražil zboží na eBay/Aukro a
podobně. Nepotřebuju sebou tahat foťák, abych si vyfotil jízdní řád nebo
nějakou informaci, nepotřebuju sebou tahat knížku/čtečku knih, protože můžu
číst v mobilu, nepotřebuju kupovat navigaci, protože ji dokáže nabídnout
mobil. Dokonce i ta hudba je poslouchatelná a filmy koukatelný někde v
autobuse nebo ve vlaku, tam si těžko vezmu televizi a hifi a určitě ocením,
že nějak můžu zabít cestovní čas.
Na výběr těch jednoduchých mobilů doporučuju www.mobilmania.cz, je tam
katalog mobilů, tak stačí zadat svoje požadavky a něco vypadne. V této
cenové kategorii něco nabízí Vodafone a pak jsou mimo jiné mobily pro
seniory (prodávají se pod různými značkami), cena taky obdobná. Možná by
bylo něco i na DX a podobných webech.