Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 18 14:03:58 CEST 2011

Ale tu sa musim zastat Michala :-), lebo Wartburg bol v zakladnych
parametroch HORSI nez hocake dnesne auto (ak neratame jednoduchost
motora a svojpomocne opravy), ale Michal chce rozumny kompromis medzi
MPx a citlivostou atd. Je to mozno podobne akoby zacali vyrabat auta s
20-mi svetlometmi ale alternator by ostal rovnaky, a vacsina by chcela
auto s cim viac svetlometmi :-), ktore by potom dostavali namiesto
14,4, len 12,5 V a svietili by slabsie a na zlto :-)

M.