DSL modemy od Kyslíků, bylo: OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 18 13:49:58 CEST 2011

Dobrý den.

Díky za zkušenosti.

> V případě, že nevím, jestli je to modemem nebo linkou není nic
> jednoduššího, než zkusit jiný modem, pokud problém přetrvává, otravovat
> providera.

Bohužel ten pokus mě bude stát zakoupení modemu. Pokud to nepomůže, budu mít doma o jeden zbytečný krám navíc. Asi to tak ale dopadne.

> Je ale fakt, že u různých modemů jsou různé chyby, se kterými jdou
> více-či méně úspěšně provozovat. Např Zyxel 660 HW-T3 je nutné většinou
> provozovat s FW od O2 ( edhanced profil)

Tenle bazmek jsem dostal "zadarmo".

> V takových případech je třeba použít modem v režimu
> "bridge" , wifi ,  routování a jiné věci, které procesor modemu zatěžují
> nechat na pořádném železe.

Mám tu jeden WiFi router D-link, můžu to s tím módem Bridge zkusit. Ale abych řekl pravdu nejsem si jistý, jestli vzhledem k spotřebě proudu nebude levnější koupit kvalitní modem.

Vojta Bubník