Existuje menic techto parametru?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 18 13:23:31 CEST 2011

 18.8.2011, 13:21:08

SEPIC, popr. "čukův" menic, ale ten se skoro nepouziva.
IC pro sepic je cela rada, at speciane pro tuhle topologii nebo
univerzalnich, ale vetsinou jde o IC bez vykonoveho T.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
ferman na centrum.cz napsal:

> Kompletni 125W zdroj k notebooku poridim okolo 10$, 100VA trafo
> vyjde draze, proto premyslim, zda puvodni konfiguraci
trafo 100VA 50V ->> snizujici menic 5 - 40V nenahradit necim co by na vstupu pohanel zdroj 19V.