OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Čtvrtek Srpen 18 12:36:41 CEST 2011

Mam DSL-2741B od D-Linku mozna dva roky a bez upgradu FW. Nerikam, ze to
je formule 1, ale funguje dobre. Pridil jsem ho normalne u Alzy. Taky
jsem mel velke problemy s rozpadavanim, ale taky jsem to hodne resil se
servisem O2 a nakonec se prislo na to, ze to zpusoboval vedlejsi port na
DSLamu. Od te doby mam pokoj, ale predtim chybu neustale pripisovali
mne. Chce to byt neoblomny.

Tomas