[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 12:28:19 CEST 2011

Dne 18.08.2011 11:29, Pavel Kadečka napsal(a):
> BTW ten foťák za 500 má v sobě např. webový prohlížeč? Wifi? Foťák?
> MP3 přehrávač? Nebo i to blbý bluetooth?
>
> Pavel Kadečka.

Asi jste myslel mobil, o kterém se pan Gregor zmiňoval.
Za sebe příliš nechápu, proč je v telefonu potřebný webový prohlížeč,
WiFi, fotoaparát a MP3 přehrávač. BT naopak chápu, protože v autě nebo s
plnýma rukama se s hands free sadou líp telefonuje. Samozřejmě mám mobil
se všema těma sračkama, které jste vyjmenoval, ale protože ho používám
jen na telefonování a datové přenosy, používám jen to BT. Všechno
ostatní bych s lehkým srdcem oželel.

JF