OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Čtvrtek Srpen 18 11:55:57 CEST 2011

Tak já přihodím možná taky užitečný poznatek. V červnu v rámci akce
zrychlujeme jsem taky pořídil zdarma VDSL, modem přišel sice normálně
jeden, ale zbytečně. Nedošlo totiž k přepnutí na VDSL, ale zůstalo
ADSL2+ pouze zrušili omezení rychlosti, takže došlo i tak k
několikanásobnému zrychlení na downloadu.
Mám koupený kvalitní ADSL modem s výkonnou WiFi a s výměnou za ten
jejich VDSL jsem čekal do přepnutí, ale dodnes jedu na ADSL. Vysvětluji
si to tak, že protože jsem 1,5-2 km od DSLamu, nebylo efektivní
realizovat VDSL a tak jen vypli omezení původního ADSL. Nová rychlost
podle dsl.cz je bezmála 11 Mbps na downloadu, což je myslím velmi
slušné. Běžný zákazník to nepozná, protože nainstaluje nový modem, který
zvládá obojí a bude spokojen, že má rychlejší připojení. Já jsem
spokojený, že můžu nadále vesele používat svůj kvalitní modem.
Možná by toho mohlo využít více lidí, kteří jsou taky od DSLamu dál než
1,3 km.

Tomáš