Re: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Čtvrtek Srpen 18 11:42:33 CEST 2011

K tem zakonum trhu - zrovna nedavno jsem se s nimi setkal:
Mam holici strojek Braun, Nic extra, sice oholi, ale hymnu uz nezahraje.
Kupoval jsem jej asi pred pul rokem kdyz mi doslouzil jeho predchudce
v akci kolem 850Kc.
Onehdy mi upadl a poskodila se planzeta. Chtel jsem si koupit novou,
pocital jsem s cenou kolem 400Kc, ale meli jen sadu s holici hlavou
pres 900Kc a to se mi zdalo moc. Tak jsem projel internet, ten samy
holici strojek se nabizel od 560Kc vyse, vybral jsem si kamenny kram
pobliz, kde jsem jej koupil za 700Kc. Ted si pockam, az zlevni tu nahradni
sadu (podobnou ale na jiny typ jsem videl onehdy v TESCU asi za 140Kc)
a budu mit dva holici strojky