Re[2]: GSM lokátor?

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Čtvrtek Srpen 18 10:34:33 CEST 2011

Puvodni  zprava  "Re:  GSM  lokátor?" od "Petr Simek (hw-list na list.hw.cz)" z 30.
července 2011, 16:35:58,
msgid:Pine.WNT.4.64.1107301628210.2948 na oleum (1725 bajtu):

PS> Delaji  to  tak ze (aspon Google, ti druzi bez ptani) ze se Vas to zepta zda
PS> chcete mit aktivni lokalizacni sluzby napriklad kdyby jste ztratil telefon.

PS> A  kdyz  to  potvrdite  tak  to  bez  Vaseho vedomi scanuje okolni WiFi AP a
PS> zjistuje  si  GPS  polohu  a  pres  internet  (kdyz zrovna funguje) to tyhle
PS> informace posila svemu tvurci.

Prominte,  ale  na  toto se opravdu neda nereagovat. Telefon se me zepta, jestli
chci  aktivovat lokalizacni sluzby, ja to potvrdim, ze ano, chci aby lokalizacni
sluzby  aktivoval,  a  on  je  _bez  meho  vedomi_  aktivuje?  Tak  to  jsem bud
schizofrenik nebo dement, ne? :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz