Re: LiOn nabíječka

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Středa Srpen 17 14:51:15 CEST 2011

Mozno sa nic nestane, ale vyrobca ma upozornoval, ze nemaju radi velke
vyrovnavacie prudy. To plati najma (len) u clankov, ktore nemaju na
sebe ochranny obvod. A uz na druhu temu - nemaju rady prebijanie - raz
som ich tak nechtiac nechal nabijat "natvrdo" cez zdroj a boli aj
plamenne efekty. V byvalom zamestnani mi preslo cez ruky asi 2000
"OEM" LiPol-iek a naslo sa zopar "extra" ks, co po polrocnom
skladovani na polici javili znamky nafuknutia. Normalne baterka
vyzerala ako maly balon.

M.