Re: OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

Středa Srpen 17 11:15:31 CEST 2011

Neodolam a utrousim sve na tema "Optimalni vyuziti pocitacu"
Sveho casu (pravda, uz to nejaky ten patek je, tak doufam, ze uz se to tam taky naucili) jsem se byl poptat v obchode jiste velke a zname pocitacove firmy (radeji ji tu nebudu jmenovat, asi by mne jejich pravni oddeleni zalovalo pro pomluvu) ohledne nakupu pocitace.
Mlamoj se kterym jsem mluvil sednul k pocitaci, otevrel Excel, cekal jsem ze do tabulky zacne pretahovat komponenty z nejake databaze. Misto toho otevrel papirovy katalog a zacal do okynek prepisovat jednotlive komponenty i s cenami bez DPH. Pak vzal ze suplete kalkulacku - blbecka a rucne pripocital ke vsem cenam DPH.
Jen jsem valil oci.