[OT] Levne 256GB flashky na aukru

Středa Srpen 17 11:28:10 CEST 2011

2011/8/17 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:

> Na druhou stranu 4GB za 1,- Kč by nemusely byt spatne :-D.
> Jen by si to clovek mel spravit, aby to tech 4GB taky skutecne hlasilo ;-)

Ne za 1,- Kč, ale od 1,- Kč a na aukru se přihazuje a nejvyšší nabídka
bere. Ani 4GB flashka úplně nová a se zárukou neskončí na 1,- Kč.

Teď mi prošel rukama nějakej leták asi z Tesca a maj tam 4GB Verbatim
asi za 120 Kč, což taky není špatné, máte na to 2 roky záruku a
nemusíte to opravovat.

Pavel Kadečka